خرید اینترنتی بهترین درب توری مگنتی

یکی از معزلاتی که در حین باز گذاشتن درب و پنجره ها در فصل های بهار و تابستان با آن مواجه می باشیم، هجوم حشراتی همچون مگس و پشه به داخل ساختمان می باشد که علاوه بر مزاحمت و صدای آنها، ترس از نیش حشرات نیز بسیار آزار دهنده می باشد.

 



به این منظور استفاده از پرده های توری از دیر باز در این فصول برای درب و پنجره ها مرسوم بوده است، در گذشته از یکسری پرده توری برای درب ورودی ساختمان استفاده می کردند که معمولا در حین عبورمرور به دلیل یکتکه بودن مشکلاتی را به همراه داشته و گاهی نیز منجر به ورود حشرات به داخل ساختمان میشده.

 



اما با توجه به اینکه همواره پیشرفت علم دراختیار راحتی و آسایش بشری بوده است، بنابراین کارشناسان در پی تولید محصولی با طراحی مدرن و کاملا کاربردی بوده که در نهایت انواع پرده توری مغناطیسی تولید و به بازار عرضه شده است.

 



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید


یکی ازمزیت های درب های توری آهنربایی، طراحی متفاوت با نمونه های سنتی آن می باشد. این درب ها معمولا به منظور سهولت در عبور و مرور به صورت چند تکه طراحی شده اند. اما یان چند تکه بودن به دلیل داشتن مگنت های قوی موجب سهولت در آمد وش د داشته.

 


 

به دلیل استفاده از مگنت های قوی در این درب های مغناطیسی، بلافاصله بعد از عبور، درب کاملا بسته شده و مانع از هجوم حشرات به داخل ساختمان می شود. با خرید درب توری مگنتی می توانید خواب راحتی را در شب ها و روز های تابستان تجربه کنید.

 


 

یکی از لذت بخش ترین کارها در فصل تابستان خواب دم صبح با خنکای هوا می باشد که معمولا به دلیل هجوم حشراتی همچون پشه و سوسک های پرنده از آن منصرف می شویم، اما با درب توری آهنربایی آسان مش می توانید این تجربه لذت بخش را داشته باشید.

 



این درب ها به گونه ای طراحی شده است که عبور و مرور از آن بسیار راحت می باشد و حتی کودکان و حیوانات خانگی شما می توانند از آن عبور نمایند.